Datum objave: 9. prosinca 2024.
Kategorija: Naslovnica | Vijesti

OŠ Darda pobjednik Milenijskog natjecanja iz kreativne Industrije s društvenom igrom “Crvena Marta”

Čestitamo učenicima Anji Novaković, Davidu Cviku i Petru Novakoviću i učiteljici Saneli Toša-Ljubičić!

Na ovogodišnjem, šestom po redu Milenijskom natjecanju iz kreativne industrije, učenici Osnovne škole Darda ostvarili su izvanredan uspjeh, osvojivši prvo mjesto s projektom “Crvena Marta”. Ovo natjecanje, održano na Ekonomskom fakultetu u Osijeku u organizaciji Fakulteta i Instituta Andizet, okuplja sudionike iz Hrvatske i svijeta te potiče kreativnost, poduzetnički duh i inovativnost kod djece i mladih.

O natjecanju

Milenijsko natjecanje ove je godine privuklo preko 450 sudionika raspoređenih u 110 timova, uključujući sudionike iz Italije, Poljske, Slovačke, Bosne i Hercegovine te Indije. Učenici su imali priliku stvarati idejna rješenja na teme poput glagoljice, puta svile, mitologije i vodika, istražujući kulturne vrijednosti i razvijajući digitalne vještine, čitalačku pismenost te kreativno razmišljanje.

Naša pobjednička priča: Crvena Marta

“Crvena Marta” inspirirana je mitologijom i poviješću srednjovjekovne Baranje. Učenici su razvili društvenu igru koja prati avanture kmetova u bijegu od opasne Marte prema kralju Matiji Korvinu. Igra je edukativnog i zabavnog karaktera, a osim zabave, igrači imaju priliku naučiti o povijesnim izazovima i srednjovjekovnom životu.

Kreativni proces i inovativni pristup

U sklopu natjecanja, učenici su:

  • Dizajnirali polje za igru koristeći alate poput Canve.
  • Izradili kartice s izazovima i povijesnim elementima vezanim uz mitologiju Crvene Marte.
  • Istraživali povijest i kulturu kako bi likovi i događaji u igri bili što vjerniji povijesnom kontekstu.
  • Kreirali marketinški materijal, uključujući letak, majice i reklamni spot.
  • Razvili web stranicu za promociju i prodaju igre, čime su pokazali poduzetnički duh.
  • Upoznali se s tehnologijom 3d printanja
  • Koristili umjetnu inteligenciju za stvaranje lika Crvene Marte.

Rezultat – više od pobjede

Ova pobjeda nije samo dokaz kreativnosti i inovativnosti učenika, već i primjer kako školski projekti mogu osnažiti praktične vještine poput timskog rada, digitalnog dizajna i istraživačkog rada. Kroz projekt su učenici pokazali kako spojiti zabavu i edukaciju te kreirati proizvod koji čuva kulturnu baštinu na moderan način.

Ovo iskustvo potvrdilo je kako kreativna industrija pruža neograničene mogućnosti za učenje i razvoj, a mi s nestrpljenjem iščekujemo nove izazove!

Pročitajte još

Skip to content