Učenici 4. razreda naše škole ove su školske godine sudjelovali u edukativnom i kreativnom projektu „STEM i ja“, provedenom u suradnji s Nansen dijalog centrom, a provodile su ga knjižničarka Nataša Mesić Muharemi i učiteljica Andreja Dorić. Projekt je osmišljen kako bi učenicima približio područja znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike kroz svakodnevne, životno važne teme – prehranu, zdravlje, okoliš, kretanje i emocije.
Radionice su bile raznolike, praktične i prilagođene uzrastu, a učenici su ih s oduševljenjem prihvatili. Od izrade modela ljudskog tijela, planiranja zdravih obroka i istraživanja sadržaja šećera u hrani, do izrade vlastitih satova za spavanje i „emocionalnih strojeva“ – svaka je aktivnost bila prilika za učenje kroz igru i pokus.
Djeca su učila i kako brinuti o svom okolišu – izrađivali su ukrasne predmete od recikliranih materijala, sadili biljke, izrađivali hotele za kukce i razgovarali o ekološkom otisku. Projekt je tako ujedinio znanost, održivost i emocionalno zdravlje u jedinstven i cjelovit pristup učenju.
Kao završni dio projekta, učenici su prezentirali naučeno djeci u vrtiću, pokazujući razvijene komunikacijske vještine, odgovornost i ponos na vlastiti rad.
Što smo sve radili, pogledajte u e-knjizi: Priče iz STEM-a ili klikom na sliku.

Zahvaljujući projektu „STEM i ja“, učenici su ne samo razvijali znanja i vještine, već i učili surađivati, razmišljati kritički i s entuzijazmom pristupati rješavanju problema. Ovakav pristup poučavanju pokazao se iznimno učinkovit i motivirajući.
Projekt se nastavlja i sljedeće školske godine, a mi s veseljem iščekujemo nove aktivnosti, izazove i prilike za učenje kroz istraživanje i kreativnost.
Nataša Mesić Muharemi, stručna suradnica školska knjižničarka