OŠ Darda polazi 369 učenika raspoređenih u 23 razredna odjela.
Za dobrobit učenika brinu se ravnateljica, 4 stručne suradnice, 39 učitelja, tajnik, računovotkinja, 2 domara, 3 kuharice i 10 spremačica.
Nastava se odvija u dvije smjene, od 8:00 do 13:05 i
od 14:00 do 19:00.
Učenici se mogu obrazovati na jeziku i pismu nacionalnih manjina, odnosno po modelu C.
Osigurati učenicima stjecanje kvalitetnih životnih znanja , kompetencija i vještina koje će ih pripremiti za cjeloživotno učenje i uključivanje u društvenu zajednicu.
Biti škola spremna na promjene i preobrazbe, škola dobrih rezultata, zadovoljnih učenika i učitelja, škola
respektabilnosti, temeljnih znanja, životnih vrijednosti, uspješne djece, međusobnog uvažavanja i povjerenja.
Dobro došli na nove mrežne stranice OŠ Darda!
Obavijesti od prijašnjih godina i dalje možete pronaći na staroj mrežnoj stranici.
VIJESTI IZ ŠKOLE
Osnovna škola Darda sudjeluje u Erasmus+ projektu “AI@Green: Korištenje umjetne inteligencije i interaktivnih alata za ublažavanje klimatskih promjena i stjecanje zelenih vještina”
U sklopu Erasmus+ programa, naša škola od 1. rujna 2024. do 31. kolovoza 2026. godine sudjeluje u ambicioznom projektu “AI@Green” koji se temelji na umjetnoj inteligenciji (AI) i interaktivnim alatima kao ključnim sredstvima za obrazovanje o klimatskim promjenama i razvoj zelenih vještina.
Svemir i klimatske promjene
Svjetski tjedan svemira međunarodna je proslava znanosti i tehnologije koja se diljem svijeta obilježava svake godine od 4. do 10. listopada. Ove je godine tema Svemir i klimatske promjene.
UČENICI OŠ DARDA PREDSTAVLJAJU KREATIVNU IGRU
Učenici 8.c razreda Osnovne škole Darda, David Cvik, Petar Novaković i Anja Novaković, sudjeluju na 6. Milenijskom natjecanju pod mentorstvom Sanela Toše-Ljubičić.
ANDREJA DORIĆ I OVE GODINE PRIMILA NAGRADU ZA NAJUSPJEŠNIJU UČITELJICU U HRVATSKOJ
U povodu Svjetskoga dana učitelja (5. listopada), Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih nagradilo je 513 najboljih i najuspješnijih odgojno-obrazovnih djelatnika u 2023./2024. Među njima je i naša kolegica i učiteljica Andreja Dorić! Čestitamo!
ŠESTAŠI I SEDMAŠI I OVE ŠKOLSKE GODINE U PROJEKTU „IZLIJ VODU DA NAS NE BODU“
Naša škola i ove školske godine pomaže znanstvenicima prikupiti važne podatke o tigrastim komarcima kako bi suzbijanje i tretiranje bilo učinkovitije. Četvrtu godinu zaredom učenici postavljaju klopke za komarce i na satu biologije i prirode pomoću lupe pokušavaju pronaći jaja komaraca na daščicama iz klopke te se podatci unose u tablicu.
Održana završna konferencija Erasmus projekta Fun & Engaging Stem Activities For Tomorrow’s World
Rezimirajući protekli trogodišnji projekt, koordinatorica Mesić Muharemi sa svojim je suradnicima zaista imala razloge za slavlje: nova digitalna obrazovna platforma (napravljena suradnjom projektnih partnera iz sedam europskih zemalja), razmjena ideja i metoda poučavanja predmeta STEM područja te poboljšanje IKT i jezičnih vještina učenika * Bila je to i prilika da se i kolege uzvanici okušaju u trima STEM radionicama, u kojima su, prethodno, sudjelovali učenici i učitelji iz partnerskih zemalja
OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA NAGRADILA 684 UČENIKA OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA I NJIHOVE MENTORE
Naše bivše učenice, sada srednjoškolke, Nikolina Stojaković i Ana Rajković, nagrađene su u dvije kategorije – kao odlikašice s prosjekom 5.00 svih osam godina tijekom osnovnoškolskog obrazovanja i kao sudionice državne smotre Biosigurnost i biozaštita s izuzetno uspješnim radom. Njima uz bok su sada naši sedmaši, Patrik Šandor Horvat i Hrvoje Barišić, koji su također imali zapažen rezultat na državnoj smotri pod mentorstvom nastavnice Andreje Dorić.
U prirodi, s prirodom – aktivno učenje na otvorenom Erasmus+ mobilnost u Njemačkoj
Od 26. do 31. kolovoza 2024. godine, grupa od 15 sudionika iz četiri različite države (Španjolska, Bugarska, Slovačka i Hrvatska) imala je priliku sudjelovati u mobilnosti u Konstanzu, Njemačka, u sklopu Erasmus+ programa pod nazivom “U prirodi, s prirodom – aktivno učenje na otvorenome”.
Dobro nam došli, prvaši!
Prvoga su dana nastave u OŠ Darda i njezinoj područnoj školi Mece svečano dočekani novi prvašići.
Termini za dvoranu
Ravnatelj OŠ Darda poziva zainteresirane osobe koje žele koristiti nastavno-sportsku dvoranu Osnovne škole Darda neka se jave putem e-maila ili osobno do 12. 9. 2024. god. (četvrtak) Potencijalni termini su svaki radni dan od 19.10 do 22.00. Sastanak i dogovor oko...
PROJEKTI
Naša škola sudjeluje u mnogim projektima
Projekti omogućuju našim učenicima stjecanje novih znanja, prijateljstava i iskustava u dinamičnom međunarodnom okruženju.
Erasmus + projekta
1. Kreativnošću, novim tehnologijama i bez stresa do motivacije i uspjeha
projekt želi stvoriti zanimljivo i poticajno okruženje za učenje te motivirati učenike za stjecanje novih znanja uz korištenje IKT-a. Također je usmjeren na poboljšanje vještina učenika u korištenju inovativnih metoda poučavanja te doprinijeti boljoj povezanosti učenika i učitelja.
2. AI@Green: Korištenje umjetne inteligencije i interaktivnih alata za ublažavanje klimatskih promjena i stjecanje zelenih vještina
Projekt AI@Green okuplja škole i partnere iz šest zemalja (Španjolska, Švedska, Portugal, Hrvatska, Grčka i Rumunjska) te udrugu iz Turske. Cilj je integrirati umjetnu inteligenciju (AI) i interaktivne alate u obrazovanje kako bi se podigla svijest o klimatskim promjenama i razvile zelene vještine potrebne za održivi razvoj.
3. U prirodi, s prirodom - aktivno učenje na otvorenom
projekt je usmjeren na osposobljavanje učitelja za održavanje novih izvannastavnih aktivnosti na otvorenome, boravak na otvorenome u školskom okružju, stvaranje ugodnog suradničkog odnos učenika i učitelja i podizanje ekološke svijesti.
4. Biosigurnost i biozaštita
projekt je u kojemu se učenici upoznaju s važnošću stručnoga, znanstvenoga, globalnoga i osobnoga pristupa u sprječavanju širenja zaraznih bolesti, s opasnim uzročnicima i njihovim načinom djelovanja i usvajanje odgovorno ponašanje prema svome i tuđem zdravlju u školi, obiteljskome domu, društvu i okolišu.
5. Naša mala knjižnica
projekt je smjeren na promicanje čitanja te se učenici potiču na čitanje uz promišljanje. Na taj se način stvaraju aktivni čitači koji razmišljaju, analiziraju i počinju drukčijim očima gledati svijet oko sebe.